Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

jag tar dig om jag vill ha dig

den 9 februari 10
mean? oh why yes.

Det kommer nog inte som någon förvåning för någon att jag kan vara en elak människa. Alla är vi nog elaka innerst inne. Jag hävdar fortfarande att det har något med överlevnadsinstinkt att göra. Eller så är det bara så att man har en talang att se personers svaga punkter och gillar att trycka på dom, eller skjuta på dom med paintballgevär. Tro mig, sånt folk finns.



Elaka människor, eller snälla männsikor. Vilken kategori hamnar du i, innerst inne?

posted by; Johan Wilhelm Johansson
photo by; Sophie Runeborg
2010-02-09 @ 11:52:41 fall of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag hamnar i "Elaka", foshooooo

2010-02-09 @ 19:42:46
URL: http://rebeckab.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0