Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

få slicka dina sår

den 10 februari 10
allt handlar om status och beskrivningar.

Jag har kollat runt lite på Facebook, och då och då hittar man lite småudda, ibland klockrena, beskrivningar av folk. Ni vet den där lilla rutan som finns under bilden. En del är korta och bra, en del långa och bra. En del är bara sjuka och en del går inte att förstå sig på helt enkelt. Så jag tänkte dela med mig av några;

"No need to know what you're doing or looking for But if anyone should ask Tell them I've been cooking coconut skins And we've been hanging out Tell them God just dropped by to forgive our sins And relieve us our doubt" - Ida-Lis Rundin Underbar liten text att roa sig med på hennes profil

"I am the coolest person of all time. really" - Jackie Tia Dalma Christensen Kort och egoistiskt, men med en känsla av coolhet ändå, precis som flickan själv ;)

"Katt, kattdjur, kattsvans, katthäst,hästkatt, hästsvans, hästdjur, häst....struts!" - Maria Therese Härkenen Helt osammanhängande men ändå med en touch of självklarhet, mycket likt Maria under onyktra omständigheter

"I'm weird cause I hate goodbyes." - Frida Friday Bergman Lite kort, men eftersom texten är från en underbar låt så gör det inget.


Jag bara antar att du har Facebook nu, eftersom att alla som inte har det är konstiga, ungefär. Men asså, vad står det i din ruta? Jag har tyvärr den tråkiga grejen med kontaktinfo för jobb etc. men du kanske har det mest klockrenaste som någonsin skrivits? Har du det?

posted by; Johan Wilhelm Johansson
2010-02-10 @ 11:39:23 fall of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Em

jag har nog det tråkigaste ever, jag har min bloggadress :P

2010-02-10 @ 12:18:03
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker minsann min text är fullkomligt logisk ;)

2010-02-11 @ 15:02:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0