Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

du kan bli besviken

fortf. den 9 februari 10
söpe bört?

Just det, sånt där händer ju ibland eller hur? Min underbara 'flickvän' Maria har en tendens till att supa bort telefoner i mängder. Jag brukar supa bort tändare (ger dom till folk jag tycker är snygga) och andra vänner har en tendens till att tappa bort lite allt möjligt.

Men jag har alltså bara kört på tändare, tills nu. Nu har lite allt möjligt börjat försvinna. En telefonladdare, smycken, töjsnirklar, ah, you name it, i've lost it.

Så därav var det tvunget att åka ner på stan igen idag för att införskaffa nya saker. Två svarta och en vit töjsnirkel, den vita tryckte jag i direkt. Nytt nagellacksborttagningsmedel (kuck, vilket långt ord). Tre tygrosor (varför får ni reda på om ett par dagar). Och mer av Försvarets Hudsalva för mina nariga läppar (tack vintern).



Hängde med Sandra Super-Biddan Bidgoli och åt lite lunch. Gotta' love Thai-food. Kul att träffas lite sådär casual som man kan göra ibland. Ida-Lis var med ett tag också, men hon skulle iväg ganska snabbt. Stackaren fick stå och vänta på torget ett tag, och det var svinkallt.



Igår hade jag och Verona vår fika. Som vi pratat om sen typ April 2009. Det va sjukt kul att träffa henne utan att det var någon form av fest eller något.

Har du köpt något fint på sistone? Det börjar kännas att våren snart kommer komma. Mycket färg i butikerna.

posted by; Johan Wilhelm Johansson
photos by; Johan Wilhelm Johansson
2010-02-09 @ 21:47:11 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0