Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

dansa till musiken

den 7 februari 10

No more bad romance, unless it's radio edit.

Ja, hata mig då. Jag har varken orkat blogga eller haft tid för det. Har blivit lite mycket nu på den senaste tiden, men det är ändå skönt att få veta att man är bra på det man gör.


Sen mitt senaste inlägg har det varit sjukt mycket jobb, vilket har tärt samtidigt som det är så sjukt jävla kul. Jobbar nu Onsdag-Lördag varje vecka.

100%PARTYBÅT var ju en upplevelse som ingen annan. Så sjukt kul att få en 40 timmars resa med tokparty hela tiden. Att man skulle springa runt med en kamera gjorde inte heller saken sämre, man träffar så sjukt mycket nytt och härligt folk att det är helt galet.

Vad har gjorts mer då? Just det, jag tog hål i örat igen. Med en 1.8 stav. Bara tryckte igenom och det gjorde svinont kan jag säga. Herregud, men nu sitter jag här med en töjgrej i och gillar det som bara fan. Om ngn vecka kanske man kör det andra örat också <3 Ett hål i läppen har gjorts också och jag är feeein. Hehe.



Ikväll orkar man inte riktigt känner jag. Skulle åkt till Vålberg runt 11.00 men orkade inte så jag åker vid 17.00 istället. Men först blir det mat :)

posted by; Johan Wilhelm Johansson
photos by; Johan Wilhelm Johansson,
Andreas Sundqvist, Sophie Runeborg
2010-02-07 @ 15:09:23 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0