Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

remember my name, fame, i'm gonna live forevaa'

fortf. den 15 oktober 09

Ska sova i sina fina nya Topeco-kallingar inatt, skönt efter en varm dusch och varit ute med lill-vovven. Robert kommer få sin bitchslap ngn annan kväll och nu säger allas eran egen Johan AKA Killen med kameran AKA "han bögen?" godnatt till folket, och lovar att vi ses imorn.


Ett litet hjärta till Jenny som pratade lite med mig om imorgon, men vafan, jag har gjort detta förr. Ses på Ankan imorn, jag är killen som går runt med mingelkameran :P äntligen, igen. Fan va skönt. Nervös? En aning, lugna mig någon! Mossgatan 1X1 om du vill komma förbi.

sug, johanwilhelm
2009-10-16 @ 03:30:41 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0