Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

coockie cookie, cookie forward, cookie backward, cookie left, cookie right, cookie up, cookie down.

den 24 oktober 09

Hata Blogg Esse! Dom fuckar med mig hela tiden jue! Har velat blogga i ett par dagar nu! Aja;

Veckans som gått är har än så länge varit en mycket bra vecka, med en aning snäpen början. Johan + Trappor + Mobilen = Missa ett trappsteg, trampa snett och sen sitta på akuten i över tre timmar. Men men, slutet gott allting gott.


Tisdagen innebar en helt vanlig "Malin-åker-till-Lanzarote-och-alla-som-stannar-hemma-är-avundsjuka"-fest och det va riktigt trevligt. Jag blev finfull och alla var glada. Robban tittade förbi och vi rökte vattenpipa på balkongen, jordgubbssmak. Mums.


fantomen in progress

haha, thats my hat mofu!

Onsdagen åt jag lunch med Sandra, jag nös, alla såg, det va äckligt, vi skrattade och slutade äta. Så, that was that. Sen gick jag till Bics och lämnade en bild på det lilla kassettbandet jag ville ha på armen när jag skulle fortsätta på tatueringen, ett enkelt kassettband bara, helsvart, skitfint. Efter det mötte vi upp med Lisa och gick på stan ett tag. Sen fikade jag och Lisa sådär mysigt ett par vänner kan göra med två mellan Chai Lattes och en morotskaka.

Ida-Lis drog sedan med mig på kalas på Ankan och jag blev alldeles för full men enligt mig var det inte mitt fel. Jag hann på ungefär en timme besöka så gott som allt på hela gatan; Ankan, Arena Bar, Harry's och jag hann spendera en kvart inne hos gubben på Tôrgkiosken


me luv it

Torsdagen gav resultat. Asbakis och frusen gick jag till Exclusive Tattoo och fick mitt fina band. Glad. Sen gick jag Lisa på stan och sen åkte jag hem och pluggade. Efter det kom Maria 'the Awesome' Härkänen hem till mig och vi åt pizza. Och drack alkohol. Och sen gick vi på Ankan, of course. Skitkul hade vi och håll i er nu gott folk; Tingel hade kommit in på Krogen!


rawr

Igår var det Arvingarna på BMB som gällde och när jag stod där, trots mina två Mariestads, så kom jag fram till att jag verkligen hatar dansbandsmusik. Verkligen. Men som tur va så skulle jag fort vidare till Nöjesfabriken för en underbar Beatleskväll med Lisa. Tyckte inte banden va så bra, men kan man sjunga med i låtarna gör väl det inget? Haha, efter nöjes; Cookie cookie. Lisa goes bananas mellan typ torget och mcdonalds. Underbart.

Ikväll jobbar jag på Glada Ankan so you bitches better be there, alla som dock befinner sig på Nöjesfabriken borde leta efter en kvinna med tatueringar på armarna, mörkt hår och systemkamera och låta henne föreviga er kväll istället.

nightnight, johanwilhelm
2009-10-24 @ 22:32:49 fall of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Gohar

Åh va fin tatueringen blev! Bloggen ser najs ut btw :D

2009-10-25 @ 16:38:25
URL: http://fiiikus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0