Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i can't get over the way you love me like you do but i have to be sure it's queen.

den 18 oktober 09

Hade i förrgår min första arbetsdag för Rockspot och det gick jättebra, men det är klart, jag tycker ju att jag är rätt duktig på det jag gör. Fick lite panik när det var ungefär 20 personer inne på Ankan när jag kom dit, men det strömmade till efter en timme eller så, när Mustasch hade slutat spela kom de till mig. Haha.


poss poss?

Igår blev det jobb igen, inte alls mycket folk på Ankan, men jag var där ett tag, sen åkte jag till Nöjesfabriken för att fördriva lite tid. Efter det åkte jag tillbaka till Ankan och fotade resten av folket som hade blivit lite mer runda om fötterna, haha. Det är nästan underligt hur alkohol kan göra alla till linslusar.

När jag kom hem igår fanns det en lapp på min dörr om att jag kommer få klagomål för att min hund skäller när jag inte är hemma. Tack. Hon åker hem idag.

Skolarbete? Kanske det.

lugnt, johanwilhelm
2009-10-18 @ 14:42:36 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0