Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

rah-rah-ah-ah-a-ah, mum-mum-mum-mum-ma-ah, gaga-o'lala.

den 15 oktober 09

Är sjuk-sjuk. Igen. Sofi vart är du?
Aja, att man är sjuk gör det ju faktiskt helt okej att ligga i soffan med en liter cola och godis ifrån USA och bara inte göra ngt. Skönt. Mår bättre nu men hostan och snuvan finns där fortfarande. Måste bli bättre, jag ska ju på Glada Ankan ikväll, btw, är det ngn som vet om det var spelning där igår?


Igår så åkte jag och Ida-Lis ner till Arena Bar och gick på Hard Rock Onsdag, det va riktigt kul; vi gick dit och tog för oss av gratis maten, allt var så gott som friterat, men det va helt ok. Efter vi fettat ner oss med lite sånt och druckit KillKenny gick vi vidare till SF Filmstaden och såg Fame. Och ja, den va inte så jättebra faktiskt. Tyvärr satt jag och gäspade vilket är ett mycket dåligt betyg, de enda positiva sakerna med filmen var slutnumret och det faktum att Megan Mullally som spelar Karen i Will&Grace var med i filmen, och sjöng, haha.

Efter filmen vandrade vi tillbaka till Arena Bar och hade trevligt resten av kvällen. Robban kom förbi och vi satt och umgicks. Jag kan ha råkat ha alldeles för mycket roligt, men vad gör det när bilen går bra? Just det. Ingenting även om man ångrar ett antal sms, och samtalsämnen..


Har sökt utblidningar till våren nu. Som förstahandsval ligger nu Grafisk foto och form och Webb och bildhantering. Hoppas det blir bra, verkligen. Som andra handsval ligger fortsättande på lärarutbildningen, men det kommer troligtvis inte att hända.

Snart kommer Lisa-vovven hit, hon ska vara här tills på söndag.

c u out there, johanwilhelm

2009-10-15 @ 13:10:28 fall of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Skaru hoppa av, varför? :/ trivs du inte?

2009-10-15 @ 23:23:20
URL: http://mrsintergender.blogg.se/
Postat av: sofi

hej johan HÄR ÄR JAG fast att jag inte är sjuk!!!

2009-10-16 @ 16:13:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0