Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

sofi has done alot of things such as a great music video and a blog called radiomaze.

fortf. den 10 november 09

I'm countin' 1 2 3.
Och där tog det slut. Nej då. Men jag ville dela med mig av ett par bilder jag älskar från den här helgen. Jag var ute i skogen där jag hade jättetrevligt. Sofi var där. Emma var där. Det fanns tårta. Ja, trevligt.


sofi ♥

queen of hearts

Gjorde lite ändringar på bloggen. Orkade bry mig för en gångs skull. Ska bara få till den perfekta känslan bara, just nu leker jag. Som bara fan, dock känns det som att jag behöver ngt nytt. Kanske skulle man prova på lite videobloggande? Runt klockan 08.00 på morgonen innan jag ska till skolan med fult hår och mitt myslinne? Ja, kanske det va?

Jag vill få klart min band-tatuering så fort som möjligt. Haha, men jag vill inte ge Bics rätt när han i fredags sa "See you next week" och gav mig en fin t-shirt eftersom jag är en sån underbar stamgäst. Haha.

johanwilhelm
2009-11-10 @ 19:31:29 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0