Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

our work is never over, do it faster, makes us do it harder, better, faster, awesome.

fortf. den 15 november 09

Kalla mig torr och inse att jag är sansad jämt.

Jag blir inte skitpackad.
Inte ens efter en flaska Minttu. Jag blir inte det. Om jag inte blandar en massa saker. Men jag gillar att vara sober, inte i den mening som betyder nykter, men lung och sansad eftersom jag vet att det ofta om inte alltid går överstyr, när det går överstyr.



Exempel finns. Morgon-buss-biljetter har hittats. Grannar har försökts att hångalts upp. Snö-sömn har inträffat. Jag kan fortsätta, men det gör jag inte.

Så, kalla mig torr och inse att jag är sansad jämt, nästan.

johanwilhelm
2009-11-15 @ 23:01:10 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0