Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

name that fuckin' pet and throw it away. again.

den 4 november 09

Nu har det hänt saker. Jag var i skolan en måndag till exempel.
Not bad for me kan jag säga där, hata måndagar och hata den kurs vi går, men jag var där med min halvliter Monster och två mackor från Selma. Lite besviken över hur mycket vår lärare hade dragit ner på sitt användende av "so forth" då han förra lektionen jag var på använde uttrycket 17ggr. Igår var det bara 2ggr.

Älskar Adele's album; 19. Du borde köpa det och lyssna på det - kanske tänka på mig när du lyssnar på det också. För jag är bäst. Det är alltså Soul och Feelgood-musik som ska in på rad 9 i Sandras blogg.

Halloween. Halloween. Underbart. Jag var Velma Dinkley och den som inte vet vem det är kan dra sig någonstans för jag var jättesöt i min peruk och min polotunika med tights och benvärmare. Älskade allas kostymer den dagen alltså. Micke var en kossa, Maria var sig själv tror jag och det var mycket, mycket övertygande. Lisa var en gammal gumma och Jenny var typ död sjuksköterska. Mysigt.


mhm.

maria from kopenga.

I helgen blir det fullt upp. Det gillar jag, orka sitta hemma liksom.

Imorn är det 5e november. Så ni vet det. Remember, remember, the 5th of November, Gunpowder, treason and plot. I know of no reason, why the gunpowder treason, Should ever be forgot.

skola idag igen, johanwilhelm
2009-11-04 @ 11:47:27 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0