Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

hello, hello baby, you call. i can't hear a thing.

den 15 november 09

Lungt ute igår. Jag och Malin tog en sväng upp till Campus för att sedan varva trevligheter i Rockbaren med att dansa loss i Bubbles på Nöjesfabriken.
Ett fett hjärta till Anders som hade båda Bad Romance och Dance in the Dark från Lady Gaga's The Fame: Monster. Efter det drog jag vidare till Harrys och träffade min kära kusin Therese. Kom väl hem runt halv fyra, trött som ett as.

I fredags så var det snökaos och jag kom sent till Ankan för jobbet. Kul ändå, fick många fina foton.


ignorera toarullen och låt oss låtsas
att fotot är taget i baren.

Tog en sväng ut till Mor och Far men hann även med ett besök hos Farmor och Farfar efter att ha hittat min vilsa lillasyster vid busshållplatsen. Så det blev lite fika och trevligt prat, sen lite gåvor och även en öl. Johan glad.

Imorgon börjar min praktik. Som troligtvis kommer vara den sista inom detta utbildningsområde. Lite synd. Men skönt.

johanwilhelm
2009-11-15 @ 22:50:28 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0