Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

ev'ryday of our lives, wanna find you there.

den 10 november 09

Ja. Jaha. Okej då.
Du kanske tror att jag kommer skriva någonting helt jävla kuk-ointressant just nu, och ja, du har helt rätt. Varför kan man ju fråga sig och gör man det blir nog svaret att mitt liv som nuförtiden är otroligt glamoröst och underbart inte alls är så intriginnehållande. Jag saknar den tiden på sommaren när intrigerna lurade bakom varje glasdörr i mitticity. Nej då. Helvete heller.


deluxe.

Skönt är ordet jag letar efter, just det, skönt. Det verkar beskriva mitt liv just nu.

Jag har även börjat fundera på detta med blogg. Precis, jag har aldrig ställt mig den frågan förut. Varför bloggar jag? Det är det ju ingen som vet faktiskt. Har jag lust att trycka ut en fet videoblogg här? Ja, ibland kanske. En där jag sitter invirad i en filt emot min fina blågrå väg och gråter över hur elaka alla är mot Britney Spears eller hur jag idag gjort min make-up. Det enda problemet där är ju avsaknaden av kärlek till Britney Spears och det faktum att make-up inte används i mitt hem. Skulle jag köra videoblogg efter klockan 18.00 skulle den troligtvis vara antingen alkoholpåverkad eller stressad beroende på om jag jobbar.

Nej, nu är det dags för en förändring. Ev'ryday kommer byta skepnad. Välkommen till min blogg.

johanwilhelm
2009-11-10 @ 16:56:53 fall of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

så kryptiskt och härligt!!! p.s. ska nog snart avslöja min mya bloggadress. också kryptiskt

2009-11-10 @ 17:26:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0