Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

dear santa, no, just kiddin' - that's still a long way to go.

den 11 november 09

Vaknade idag sjukt tidigt, Malin lurade med mig på tenta, men eftersom alla andra var där så fick inte vi göra den så jag var hemma från skolan igen vid 08.56. Skönt.
Då kunde jag ta tag i mitt liv och kolla på Sunshine Cleaning (underbar film) och även The Hangover som inte alls var så bra som jag hade hoppats.


mysigt?

Nu är det ingen skola kvar förens jag börjar min praktik på måndag. Praktiken på skolan där jag varit förut och jag längtar faktiskt. Kanske inte just för att jag ska bestämma mig om min yrkesframtid under dessa sex veckorna utan mer för att ta farväl av det yrkesval jag gjorde för mycket, mycket länge sedan.


jag bryr mig inte?

Nu ska jag snart ner till stan för att umgås järnet med Lisa 'Kvinnan' Blomster. Vi ska promenera, gärna sakta eftersom jag stod på tå förut och råkade ja, välta? Men det var ehmma hos mig så ingen såg det *pust*

johanwilhelm
2009-11-11 @ 13:25:32 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0