Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

baby there's a dance in the dark

den 12 november 09

Jag jobbar på Glada Ankan ikväll, så om du ska dit får du se till att bli plåtad.
Jag kommer hänga där hela kvällen troligtvis så inga ursäkter, om du nu inte skulle gå före 00.00 eftersom jag inte är där innan det.

To dance in the dark is awesome. That's why we like Lady Gaga's new single.


Jag har skrivit cyckel över bröstet. undra varför? Det vet nog bara jag just nu, det kommer troligtvis att klarna för andra människor lite senare.

johanwilhelm
2009-11-12 @ 20:21:04 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0