Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

as long as it's free, i want your love, love, love, i want your love.

den 24 november 09

Ja, jag har inte bloggat på ett tag igen.
Har varit upptagen typ hela tiden, sen har jag åkt på ännu en öroninflammation. Men men? Vad gör det när jag är ursnygg i mössa egentligen? Precis. Ingenting.


Mingel 3 - Pop Heart Monsters har påbörjats på Facebook nu, eftersom jag fyllde det andra albumet, Mingel 2 - The Sequal, ganska så fort, men detta album kommer troligtvis att fyllas ännu snabbare, hehe.



Idag funderar jag på om man skulle treat oneself med kanske en pizza, och cola. Men vet inte riktigt än, kanske slår en signal till Sandra och frågar om hon vill ta en bit mat på Coffeehouse. Får se helt enkelt.


Imorgon är det Rockgarden som gäller, jag längtar redan nu. Mina och Ida-Lis återkommande onsdagskalas är helt underbara. Rock och billig öl kombinerat med gratis mat liksom. Underbart. Och vad händer på fredag då? Jo, Tempel öppnar, äntligen. Underbart. Jacqueline kommer tillbaka till K-town och vi ska ha roligt och kul.

Nu ska jag sova en aning, är utmattad av att ha varit lugn.

johanwilhelm
2009-11-24 @ 16:56:38 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0