Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

you know what, i'm not going to stop talking 'bout these glory days

den 10 maj 09

Jag vet, jag bloggar jättelite, men det händer så mycket samtidigt som det händer så lite.

'svennebanansvennebanansvennebanansvennebanan'

'Ska vi gå ut och dansa? Jag vill ut och dansa.' var ett sms som delades ut i fredags och självklart blev det ut för att dansa, jag tog bilen in till storstan och träffade Tamara som av någon anledning jag fortfarande inte riktigt har full koll på, hade fångat grodyngel med sin kille. I lägenheten blev det svepning av vin för hennes del medans jag satt och var mest fascinerad över det faktum att det faktiskt var grodyngel i den stora ljuslyktan på bordet.


malin och tamaras hår.

hett emma, hett.

Senare blev det vidare till Arena och Leila kom också efter ett tag. En sak ska ni ha klart för er, vi gillar den unga kvinnan. Hon är skön. Haha, norrmän. Robert och Dennis (eller stavas det Denis?) stod i garderoben. Malin var där också, och sen kom Emma, och Emma gillar vi också, hon är så jävla sjuk, haha. Sobert, snyggt och graciöst försvann vi ut i natten efter stängningstiden och jag åkte hem och sov.


leila, leila.

Då va man anmäld till att vara fadder till hösten då. Awe.

Lördagen bjöd inte riktigt på lika mycket soberitet. Det blev en hemsk shot rensprit ur ett skåp här hemma, sen vidare ner till Farmor och Farfar för lite mer av den läskande drycken. Ja, ni läste rätt, Farmor och Farfar. Dom är bäst i världen. Efter vårt besök där åkte vi in till stan och hämtade upp Kvinnan som jag sedan tog med ut, Promoe spelade juArena.


han hade tagit bort fl... nej, nej. jag kan inte prata om det än.

Garderobspersonalen för kvällen var Leila, Dennis (eller stavas det Denis?) och Anna. Dock var det ingen bra show på scen, det var inget ös och de engelska låtarna drogs igenom på typ 3 minuter. Not ok. Trevligt hade vi iaf. och min smörgås från subway var jävligt god att äta på nattbussen. Jävligt god.

Btw, jag har INTE varit bakis idag, kommer inte ihåg allt från igår bara.

carlings, johan
2009-05-10 @ 22:50:57 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Böske

haha du är för skön Johan, det är kul att veta att någon lägger märke till oss i garderoben!:D

2009-05-19 @ 23:04:56
URL: http://leilaboske.blogg.se/
Postat av: Böske

haha okej då RÄTTELSE; kul att någon uppskattar oss ;)

2009-05-19 @ 23:36:35
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0