Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

you have to accept them, you have to, i feel like a whore.

den 16 maj 09

Oj, va mjukt det var där innanför, gosigt.

Du måste ta betalt! Du måste det. Där står jag och känner mig som värsta drink-horan. Jag gillar det inte. Inte alls. Om man tänker efter så fick du egentligen typ bara 50 spänn i dricks, om jag hade betalat det jag fick av dig. Dum dum. Åh, nej, fan asså, jag gillar det inte alls. Lite specialbehandling sitter väl aldrig fel men asså, det känns inte rätt.

  

Ja, utekväll igår alltså, en rätt bra sådan. Jag tycker så mycket om min vän. Och lite annat folk också. Känner dock att det inte alls var jag som var vulgär igår, det kändes skönt för en gångs skull. Skäms på er, garderobspersonal. 'Hinner vi tillbaka till två? Jag ska skjutsa hem folk då.' var väl typ det mest vulgära som kom ur min mun. Städat som fan var det igår.

Svetlana - Be my Valentine. En riktig låt som kan höras lite senare ikväll. Den vinner nog. Awesome. Btw, Dennis (eller stavas det Denis?) så tycker jag att Bosniens bidrag är dåligt.

Tre missade samtal. Martina. Hmm. What the fuck tänker jag och ringer upp. Hon är i vålberg? Herregud, man åker inte till vålberg om man kan undvika det liksom. Helsjukt. Stay away from Vålberg.

Ikväll då? Ut? Självklart.

ses i dimman, johan
2009-05-16 @ 15:39:31 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: M

ALDRIG mer!

2009-05-18 @ 16:21:24
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0