Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

bump in the road, bump in the road, bump in the road, fettfail.

fortf. den 19 maj 09

Gohar gav mig mat förut. Vi älskar henne ännu mer nu. Om det går det vill säga. Aja, snäll är hon iaf.

Jag vill gå på Hassle. Vill du gå på Hassle med mig? Let's face it, alla vill gå på Hassle med mig. Men jag tänkte vi begränsar det till en grupp på ungefär 13 stycken, jag tycker det låter lagomt. Vad tycker ni?


jag

är

amatörfotograf*

Dagen börjar klockan 6.30 med att jag går upp, går till bussen, är på KAU klockan 9 och bara är där tills klockan råkade bli 19. Not awesome känner jag där. Vet du? Det fins ett nytt ord jag känner skulle passa in här, och det är fettfail. Fast hela dagen var inte fettfail. Inte när jag hängde med Lisa 'milf' B, inte Ullas mackor, inte Gohars magazin-layout, inte Denis (Ja, jag har nu tagit reda på att det stavas med ett D) o-vulgära uppförande, inte knut-leken på fadderutbildningen och inte heller Mallas sällskap med inkluderade foton och kommentarer under fadderutbildningen. Men resten, fettfail.


roll over

Jag hann hem till Ugly Betty. Vilken tur. Det var ett bra avsnitt idag. Just nu ska jag ta och inte göra någonting förutom att förbereda mig mentalt för kontraktskrivningen imorgon. Vilket betyder vara skitglad och kolla in olika tapeter på nätet typ. Sen kanske man kan tänka på om det verkligen är bra att köpa en lägenhet för 250 000, eller nej. It's worth it. Totally. Awesome.

*de tre bilderna på mig, är tagna av Lisa Berglund.

bring an ethnic friend and come in for free, johan
2009-05-19 @ 21:36:44 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Böske

klart som fan att vi ska på Hassle! :D

den killen är.. ja jag vet inte vart jag ska börja xD

2009-05-19 @ 23:00:35
URL: http://leilaboske.blogg.se/
Postat av: Gohar

Hassle bir! :D

2009-05-19 @ 23:43:16
URL: http://fiiikus.blogg.se/
Postat av: Malla

Roll Off menar du väl? xD

2009-05-22 @ 09:25:18
URL: http://mallasj.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0