Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

maintenant je suis de retour

den 26 maj 09

Hmm, lite körigt den senaste tiden. Mitt schema har ett ut såhär sedan min senaste bloggning:

Lördag - Fylla kroppen med alkohol
Söndag - Konsum-camping och fosterställning
Måndag - Skola, faddermöte och besök hos bror
Tisdag - Städning, skola och soff-köp

Ja, som ni ser har det varit fullt upp, inget ledigt precis. Men nu är jag här, igen, saknat mig? Såklart ni har. Ni vill säkert veta mer om mitt schema de senaste dagarna så här kommer det:

Lördag. Campusfesten 09. Underbart väder efter allt regn försvunnit och massa alkohol gällde tillsammans med massa vänner utanför Rumpan Bar. Alla var där typ, det var skön stämning och vi alla var assnygga. Jag hade trashig t-shirt och trasiga jeans, som när jag vaknade agen efter var helt förstörda, men det kommer vi till snart.

Jag anlände med Lisa runt 19 och vi mötte upp Gohar på direkten, vi hade skittrevligt och så träffade vi massa fler folk. Mycket hände. Jag blev skriven på av Mikael, texten "I <3 MOMMY" prydde mitt överexponerade bröst. Lisa fick på något sätt tag på en solstol och en påse popcorn. Jag drack kanske lite för mycket. Lisa fick en dart-pil i handen. Jag tar någon på bröstet väldigt länge och jag har ett svagt minne av att orden "Det där gillar jag" yttrades av mig kort innan jag gick därifrån. Min rumpa blev nypt ovanligt många gånger. Jag däckade i en liten obekväm soffa i ett illaluktande kök.

*Bilder finns på Facebook!

Söndag. Vaknar i ett illaluktande kök på översta våningen i ett hus på Campus. Går upp, stöter på Torbjörn, Maria, Robert och Mikael. Micke skulle hem, Vi andra gick till Konsum. Det öppnade inte förens om 40 minuter så vi satte oss utanför. Jag hittade en ciggarett i min väska och blev tårögd. Vi kom in på Konsum och handlade, jag går på stan iklädd mina heltrasiga byxor, förstörda skor och min t-shirt som halsen hade gått sönder på, också då med texten "I <3 MOMMY" på bröstet. Skönt. Det blev hem och inta fosterställning medans det var Ugly Betty repriser. Fosterställning var det mest centrala för dagen.

Måndag. Skola. Finkläder och muntlig redovisning, gick skitbra. Faddermöte på kvällen, skitkul. Älska temat!

Tisdag. Skolan sög, var så uttråkad att elefanten or as they say in french, l'éléphant, nästan åkte fram. Nästan. Sen gick jag på stan själv, köpte bland annat en soffa i grått med en schäslong(?) som jag tror kommer bli skitfin i lägenheten.

Så, det var mina senaste hektiska dagar. På lördag är det fadderhäng och tävling om lagen, kommer bli skitkul för vet ni vad? Senare på kvällen ska jag gå och få en hörsel-orgasm för då ska jag se Erik Hassle live. Det kommer bli helt sjukt underbart alltså. Génial. Très impressionnant.

Barnsligt av dig att snärta mig på örat. Du kunde kramat mig och lagt märke till min utomordentligt genomskinliga t-shirt istället. Imbécile!

god natt folket, johan
2009-05-27 @ 00:24:19 spring of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0