Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

the end of french-week, no more arguments or lawn-chairs to steal.

den 26 maj 09

Kollade in Leilas blogg nyss, som ledde mig till Linns blogg, för att göra en inte så lång historia kortare så gick jag in på en sjuk sida där man kan chatta med främlingar. Kul? Se själva:

Stranger: Hey, kitten! :D
You: hmm...
jag loggade ut

Stranger: I LOVE YOU : O
You: what?
Stranger: i said
Stranger: i love you :D
You: why?
Stranger: because i just do..
You: well, i am good looking, fun and totally awesome
Stranger: i know that >O
You: wait, guy or girl? 
Stranger: alien
You: awesome
jag loggade ut

Stranger: hi
You: NÄMEN GUUD HEEJ! VAD GÖR DU HÄR, ELLE?!
stranger loggade ut

You: hey
Stranger: heyo
jag loggade ut

You: hey
Stranger: heya
jag loggade ut

Skitkul verkligen, har nu suttit med detta i typ 30 minuter och kan typ inte sluta att driva med folk. Så jävla roligt alltså.

Jaha, inte ens en nick kan man få när du går förbi nu för tiden? Inte för att jag fick det förut, men jag trodde vi hade kommit varandra närmare nu? Nej nej. En spark i röven är vad du kommer få nästa gång jag ser dig. Så det så.

hmpf, haha, herregud, johan
2009-05-28 @ 01:55:26 spring of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0