Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

these glory days aren't over, are they?

den 7 maj 09 

Internet har varit borta, inget internet alls faktiskt. Men now it's back. Under de senaste dagarna har jag, hmm, ja, haft kul. I lördags blev det ut, Karlstads största personalfest, ja tack. Det blev Harrys och samma annat och det var riktigt trevligt. God mat, god dryck, kanske lite väl mycket där kanske? Jag ska nog sluta dricka alkohol*

New York med Melissa Horn är typ superskön att lyssna på, bara så ni vet det.

Skola har det varit i veckan också. Mycket skola. Men det funkar ändå liksom, kommer sitta på helspänn hela natten typ eftersom våra betyg på Didaktiken kommer ut imorn. Jävlar alltså. Kommer såå få ett U på det där arbetet, men vad gör det när allt kommer omkring?  Jag har det öndå trevligt med mina underbara klasskamrater, NI FÖRGYLLER MINA DAGAR! Och ja, jag vet att jag förgyller era, ni bara säger det inte. Well, you're gonna say it. I'm gonna make ya.

Skäms faktiskt lite just nu över användandet av ordet "slampig" i lördags; Jag menar självklart inte att du är en slampa som ligger runt och så, det är du ju inte. Det känns bara så slampigt när du står där och flashar magmusklerna och låter oss ta på dig, it ain't good. Jag menar, Robert skulle ju ha 200kr för det, vilket typ klassar honom som lyxprostituerad, men vad gör det när bilen går bra? Just det, ingenting.

Fucked her, yes he fucked her, cause you can't rape a slave?

Haha, jag har köpt en penisbok på myrorna, den ska jag ha med mig på lördag och vi ska ha så roligt och trevligt tillsammans. Dock kan jag ha underskattat penis-roligheten med boken, den var mest sjuk. Jävligt sjuk.

Fotad och intervjuad har man ju självklart blivit idag, det var trevligt om man bortser från det att jag ser ut som en bebis på bilderna. Time to toughen up liksom.

*självklart kommer inte alkholen sluta flöda, jag har ju ngt på gång här
2009-05-07 @ 20:09:06 spring of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0