Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

these glory days are on again, to bad for you.

den 15 maj 09

Ja, våren är här kan man väl säga. Dock inte sommarvärmen. Jag vill gå i shorts nu, men enligt vissa är det inte ok. Dessa vissa är gamla, så det så. Just det, gamla. Så jag tänker ha shorts, inte idag, men till veckan. Btw så vil jag bara säga att det är så sjukt skönt att snön och kylan är borta, som om inte alla redan visste det och höll med mig, men ändå? Sjukt skönt.

haha.

Ska man ut idag kanske? Skulle vara skönt att ta bilen och bara åka in och ha lite roligt, ja, det ska jag nog. Få väl se vart och med vem man hamnar.

'dansa bugg, lyssna på carola, manikyr, permanenta håret, återträff med högstadieklassen, avundsjuka på överklassen, och gilla kungafamiljen, spyr utav dagen-efter-piller, skvaller o hänt i veckan, grannen hembränt o bläckan, nätpoker, karaoke, man kan ju inte bara ha tråkigt, finlandsfärja, bon jovi-covers, living on a prayer, looptroop rockers, raggarbilar, power meet, gällivarehäng fan va fint, fyllebråk på mc donalds'

Ohohoh, snart ni, snart ni så händer det.

man kan ju inte bara ha tråkigt, johan
2009-05-15 @ 16:26:00 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: lisa M Berglund

du är d mig du syftar på lr...så gammal är jag väl inte:(

2009-05-15 @ 18:40:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0