Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

these glory days are awesome, aren't they? i do enjoy them.

den 1 maj 09 

Grattis Tamara! 

I tisdags blev det shopping-dag med Lisa, Kvinnan. Vi handlade kläder och skor och annat, åt lite god mat och fikade med lite krämigt god cheesecake. Det var riktigt trevligt, senare på eftermiddagen var det middagsbjudning som gällde. Vi fick besök av en liten krabat, som då bara var 23 dagar tror jag. Bebisar är rätt gulliga ändå. 


nya överdelar till sommaren är aldrig fel

den nykomne Maximilan

Onsdagen blev det skola, alltid trevligt på något konstigt sätt. 

Igår, Valborg, fest, grilla. Det blev grillfest på Frödingshöjd med kamraterna från KAU. Vi hade riktigt trevligt och det fanns mat, lekar, musik och sång. Det är så jävla skönt att kunna sitta ute nu, det är underbart att bara ta med sig en engångsgrill, lite potatissallad och en gitarr ut i naturen och ha trevligt en hel kväll. Ljuvligt. 


oskyldig.

korv med bröd smakas bäst av två.


Efter grillandet åkte jag ner till centrum, mötte upp med Kvinnan och lite annat folk, sen kom även Tamara. Vi gick till Glada Ankan och hade skittrevlig.
Vi dansade, drack( inte jag, jag körde bil), och hade allmänt kul. Dock fick jag och Lisa nog av den sjuka värmen som är i den lilla lokalen så vi råkade hamna på Arena efter ett tag. På Arena är det alltid trevligt och mjaa, de som är där är alltid trevliga. Just det, hmm, Robert, förlåt för tjugan och godnatt-kramen. Förlåt. Eller nej, jag tar tillbaka det.

Idag är det 1a maj och ja, det blir fest. Fest, fest, alkohol!

druuunk, johan 
2009-05-01 @ 17:08:37 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Alex

Tycker du om korv? Store bratwurst körver tror jag du gillar :)

2009-05-26 @ 18:34:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0