Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i took you in, is this the thanks i get?

den 28 maj 09 

Idag har varit en fin dag. Jag har hämtat mina fyra caféstolar fån myrorna som bara kostade 30kr styck. Dom är så fina. Dom ska finnas i mitt kök. Där kan vi sitta och dricka vin, äta salta kex med brieost, skratta åt saker som vuxna gör, prata om ekonomi och självklart alla andra saker som socitetsbarn gör. En sak bara, jag är inget socitetsbarn, så om du vill dricka öl och äta grillchips medans vi pratar snusk så går det självklart också bra. Mycket bra.

Hassle-biljetten ligger i mitt myntfack. Jag har idag tittat på den åtta gånger, jag har btw inga mynt. Jag längtar bara. Det ska bli så trevligt.

 
Don't bring flowers after I'm dead. Don't bring flowers after I'm dead. Save your givings for the living instead. Don't bring flowers after I'm dead.


If a bird can sing with a broken wing. You'll learn to bend when the wind blows. The leaves may fall, but the trees stay tall. This is a bump in the road. Don't give up, you will make it. Don't give up, you will make it.


don't you hassle my dazzle, johan
2009-05-28 @ 23:18:56 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Böske

don't hassle my dazzle!

2009-05-29 @ 17:57:16
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0