Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

done, done. design by johansson has done it again.

den 13 maj 09

Klart! Den nya designen är så gott som klar, det enda är att bilder på mina sköna vänner ska bytas ut, någon kanske även ska tas bort, jag hittade ingen underbar bild på Gohar så jag tog en bild på Mimmi KG så länge. Att några av bilderna har dålig kvalité är  något ni får leva med tills slutet av veckan då jag bara har tillgång till de mest simpla bildredigeringsprogram just nu. Sen ska jag även hitta en superskön bakgrund också.

God natt folket.

skank, johan
2009-05-13 @ 22:03:16 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikael

Blev ju riktigt snyggt! Fina färger. :)

2009-05-13 @ 22:41:03
URL: http://mierz.blogg.se/
Postat av: Gohar

hehe, mejlat bilden nu ^^

2009-05-14 @ 08:06:47
URL: http://fiiikus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0