Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

ce qui en fait lorsque la voiture est bon? juste, rien.

den 21 maj 09

Oj vad jag längtar tills 1a juli.
Så fort Milf har barnvakt blir det fest. Ingen stor, bara de som kan uppföra sig. Och Milf då.

Ikväll blir det kinamat med släkt och sen bowling på Score. Jag ska inte bowla, bara titta på. Det är lika roligt det. Jag har typ lovat mig själv att aldrig bowla igen för när jag gjorde det sist var det tydligen i delvis dåligt sällskap och kvällen gick åt helvete. Aja, så kan det gå, men vad gör det när bilen går bra? Ingenting.

Asså, gud, Bump in the road är så jävla fin. 'De l'obscurité, dans la lumière'

Fransk vecka? Kanske det? Tous les jours à evryday.blogg.se låter väl rätt hett eller? Il est super génial. Nästa vecka kanske man drar till med något annat, tysk-vecka kanske? Aja, vi får se då.

Är btw supertaggad, eller ska man säga très enthousiaste, inför sommarkursen. Det ska bli så jävla roligt alltså. Ja, Sandra, rosa får väl gå bra, men inget innanför tröjan den här gången, sist så hade jag gul färg på hela bröstet, not ok känner jag.

slapp tee, johan
2009-05-21 @ 15:08:44 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikael

Jag tänkte jag i alla fall går de första gångerna och ser hur det är. :)

2009-05-21 @ 17:10:51
URL: http://mierz.blogg.se/
Postat av: M

Aj da, är ja inte bjuden då? ^^, haha

2009-05-21 @ 20:12:30
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: milf

Uppföra sig!?! Skulle inte JAG kunna uppföra mig lr!!! nej, kanske inte...men tack för att ni väntar på mig:)

2009-05-28 @ 22:00:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0