Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

a story about a girl with a crush, a girl who went hyper on the dancefloor, a boy with a camera and a girl with high heels.

den 31 maj 09 

Vårt internet har varit nere, tillsammans med vår hemtelefon. Fuck it känner jag. Hata sånt. Aja.

Igår var en underbar kväll. Nej. Dag. En underbar dag. Dagen började med typ sova eftersom jag var ute med Anna och Dea i fredags. Vi hade skitkul, eller, jag och Anna hade det, Dea åkte hem direkt. Vi dansade, jag bjöd Anna på jordgubbar jag fick i mina specialdrinkar, tack Rikard. Kom väl hem runt tre och sov väl tills klockan blev tolv. Skönt. 

Klockan tre skulle vi vara samlade vid backen bakom Konsum på Kronoparken. Det blev tävlingar. Och vi vann en. Fint. Haha, vi kom trea allt som allt och vi valde att bli Team Mathleates. Självklart. Så på med nördglasögonen och den rutiga kavajen för här kommer vi! Tävlingarna, eller nej, Irländsk julafton ledde till att jag idag har blåmärken på bröstet och andra lite mer smått intima ställen, sedan även en sträckt hals. Tack så mycket.

a girl who went hyper on the dancefloor

Efter tävlingarna åkte jag hem till Kim och duschade av mig och fick tacos (tack gode gud att Lisa var där) för att sedan bege mig ner mot stan. Jag mötte upp med Gohar, vi gick till Hemköp och köpte vindruvor och sen mötte vi  Leila. Vi gick till museéparken och hade skittrevligt, Lisa kom efter ett tag också. Min underbara Kvinna. Lite vin, lite öl, lite 2.25 cider (Leila drack detta, ingen annan).

a girl with a crush

Senare var det dags för Arena och ERIK HASSLE! Åh, jag var så glad till en början. Back to Bed har aldrig låtit så bra som den gjorde då. Det var helt underbart att lyssna på den, och även Bump in The Road. Den är väldigt vacker den också. Och självklart Don't Bring Flowers.

i go back to bed

Sen mot slutet, när jag kommit fram till att han inte alls är så snygg och att jag verkligen inte gillade hans kors i örat och han var helt off-key i Hurtful, kände jag att jag fått nog och gick till Denis och flörtade lite istället (vem mer jag flörtade med ska vi aldrig någonsin mer ta upp, idioter till vänner man har ibland). Inte heller fick jag höra The Thanks I Get vilket drog ner betyget rejält. Men over-all, Back to Bed var fantastisk.

'jag tror du bara fejkar'

Sen efter Arena så blev det cheeseburgare med Lisa och Andreas. Trevligt.

Idag är det Morsdag! Grattis Mamma! Hoppas du tycker om ditt presentkort på Mio! Det har blivit tårta och grillat och trevligt sällskap hela dagen idag. 

kyssochsmek, johan
2009-06-01 @ 00:20:37 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Böske

HASSLE

2009-06-01 @ 00:44:13
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0