Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i touched it, i fondled it even and you know what? it was totally awesome.

den 28 februari 09

Släktkalas. Jepp, hela tjocka släkten har varit här idag. Skitkul. Igår var jag ute igen, allt började med Malins 18-årsfest som var riktigt trevlig. Efter det blev det Arena. Asroligt var det. Något underbart hände denna kväll, jag fick ta Dennis på flätan, helt jävla awesome var det. Det var även en som kom fram till mig och dialogen följde:

Kille: Hej, asså, får jag känna på ditt hår?
Jag, full: Självklart!
(Killen tar mig i håret, där bak)
Kille: Fan asså, helt värt!

Sen tog vi massa kort med fotografen, varav ett jag signerade och gav till den otroligt snygga garderobspersonalen. Detta kort sattes upp vid garderoben och satt självklart kvar idag när jag var där för tredje gången denna vecka. Lite besviken över att ingen av de tre stod i garderoben idag dock. Men Laila(?) var på Arena iaf.

Dock var det inte lika kul idag då Joel blev anklagad för misshandel av en idiot. Emma, jag, Lisa och Johan fick skriva upp oss på en vittneslista då vi såg vad som verkligen hände.

Lisa trivdes verkligen med min släkt, det kändes skönt. Haha, alla var typ lite överförfriskade idag. Inklusive Lisa.

nu ska jag sova, johan
2009-03-01 @ 03:10:58 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

hi handsome.

2009-03-04 @ 10:52:13
URL: http://radiomaze.blogspot.com
Postat av: böske

mhm för det var jag!

2009-03-28 @ 15:33:12
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0