Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

you look great, and so do i, wanna get together?

den 17 mars 09

Jag vet, jag ska börja blogga mer igen. Har varit lite mycket på sistone bara. Eller nej, nu ljög jag. Det har inte varit ngt speciellt, det är abra det att jag inte orkar blogga ibland.

Jag har VFU nu, så är i en liten trevlig skola med trevliga elever och trevliga arbetskamrater. Jag gillar det, även om det bara är två veckor den här gången. Det är så skönt att faktiskt komma ut lite i arbetslivet. Underbart.

Jag har ju nu, helt oegoistiskt, kommit på att jag är råsnygg. Du borde liksom kolla in detta, jag är rätt lätt på foten också, bara så du vet. Eller nej, nu ljög jag igen. Jag bara vet vad jag vill ha och ibland får jag det jag kanske inte visste jag ville ha. Hmm. Vissa säger slampa, vissa säger player. Jag säger råsnygg. Nog om nya mig.


awesome.

Snart ska jag sova, måste upp rätt tidigt imorn, typ runt halv åtta. Tar bilen till VFUn för jag orkar inte gå upp jättetidigt och gå till bussen, det gör jag inte. Ska imorn följa med en klass på idrott, engelska, bild och lite annat tror jag, kul, woho. Ska bara kolla klart på Brothers and Sisters. Sen ska jag försöka få tag på kvinnan för att säga god natt. Kanske lill-killen också, men där får det nog räcka med ett sms.

god natt, johan
2009-03-17 @ 23:05:42 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0