Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

to vulgar for public service, yet to held-back for cinemax.

den 14 mars 09 

Screamer. LOL. Ord jag helst vill glömma vad jag associerar dem med. Jag vill bara glömma men nu när jag blivit hindrad från att göra vissa saker som tillhör min vardag måste jag börja planera. Iaf om jag ska ha ciggaretter på morgonen. Eller så bara skiter jag i det och är stolt över mina pinsamma handlingar. Ja, det ska jag göra. Här kommer jag.

"Om du vore en väska skulle jag köpa dig och bära med dig jämt."

Den här veckan alltså, det har varit tentor. Två stycken för att vara exakt. En essay som handlade om den överdriva alkoholkonsumtionen hos universitetsstudenter, hehe, expert område eller vad? Haha. Den andra tentan jag hade föregicks av en utekväll som var helt underbar, jag blev tokpackad som jag alltid blir och mina underbara vänner Angelica och Verona gjorde min kväll. Den andra tentan handlade om grammatik. Och vet ni? Trots att jag var apbakis och opepp så tycker jag att den gick bra. Jag hoppas på G minst. Awesome.

Igår blev det utekväll igen. En lite, hmm, konstig sådan kanske? Var i Kil, hos Therese och vi åkte till Carro oh sen til Glada Killingen. Det är två minuter av kvällen ungefär som jag tycker var ganska skumma, jag vet inte riktigt vad jag ska tro och tycka om dom direkt. Sen betedde jag mig som en idiot p.g.a dig, kära kusin. Du får inte få mig göra sådant! Aja, det är tre minuter som har etsas in i min hjärna för att dom va awesome. Johan och Carro på scen. "Jag vet att jag inte är nån skönhet eller så...". Vi är bäst. Haha.

Caroline af Ugglas på andra plats. Fan va synd, hon skulle vunnit, men La Voix är också, hmm, säregen?

Jag vill bara säga att jag är helt fucking nöjd med mina senaste stil-ändringar. De är bäst och det är jag med. Nej nu ska Jag facebooka videor. Snart. Tre stycken tror jag. Ni kan ju kolla där, ni som har mig som vän. Nej, ni kan lägga till mig men känner jag dig inte så kommer jag ignorera the shit out of dig.

toppen toppen, johan
2009-03-14 @ 23:33:17 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0