Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

sunny out, sunny out, sunny out.

den 24 mars 09

Solen skiner och den skiner hårt. Det är så varmt och stå nere vid väggen vid badhuset och ta en cigg. Solen lyser en rätt i ögonen och jag blir så glad. Mer sol åt folket känner jag. Regeringen borde släppa allt vad det har om A-kassa, rättigheter och skolformer för att börja diskutera flytten av Sverige ner till Sydafrika. It's priority number onu according to me.

Nej, nu fan tycker jag att vi ska åka utomlands tillsammans.

Snart ska jag ha Engelska. Kul. Som fan. Jag älskar min utbildning, ibland. Btw så är det typ önskevecka i matsalen, vilket betyder typ god mat varje dag jag är här denna veckan. Helt awesome är det.

Igår blev det Bergvik med Lisa, jag handlade självklart två tröjor. Vi åt lite god mat och hade trevligt, kollade in butiker och köpte nikotin-tuggummi. Självklart. Sen blev det hem till Lisa och kolla på film och äta marängswisch. Lisas var bra mycket större än min. *Jag lägger upp en bild när jag kommer hem sen*

waao, sun, johan
2009-03-24 @ 09:36:42 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

du johan jag funderar på om vi inte borde åka till paris lite längre fram i vår, om någon månad eller två.

2009-03-29 @ 10:52:47
URL: http://radiomaze.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0