Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

my friends keep saying that i need patience, fools rushing better slow down, they keep talking about 'good things come' but i don't wanna wait anymore.

den 5 mars 09

Kul. Not.

Dagarna som gått har jag inte bloggat, kan väl sätta punkt där egentligen men. Man kan väl säga att jag bloggar när jag känner ngt, och det har jag egentligen inte gjort, förens igår då jag var hyperglad men inte satt vid datorn. Aja, Måndagen var en vanlig skoldag, Tisdagen med. Igår var jag ledig vilket var ashärligt, detta betydde lunch och shopping med Torbjörn och Lisa som anslöt sig till oss. Haha, hon var inte riktigt nöjd med mina leftovers och jag ber om ursäkt för det. Ska aldrig behöva ta dom igen. Imorn ska jag komma hem till dig på förmiddagen och vi ska umgås som fan. 

Idag har jag varit i skolan, gick upp vid 7, satte mig vid datorn och såg att Milf var inne som tur va. Hon berättade för mig att vi började 14.15 istället för 10.15. Detta betydde mer säng åt Johan. Awesome. Åkte in till staden och strålade samman med Lisa som slingat håret, vi tog en frukost-baguette på Arkaden sen åkte jag upp till Universitetet och gick på Grammatik-lektion som sög i vanlig ordning.

Efter detta åkte jag , Milf och Malla ner till centrum, Lisa "Milf" Berglund som skulle till Lina tog en buss och efter några minuter ringer min telefon. Hon hade tappat bort sig. Haha, fattar inte riktigt hur men? Aja, fick försöka leda henne rätt genom att hon förklarade vart hon var. Hehe, kul. Sen när Malla åkt hem så gick jag och Lisa "Kvinnan" Blomster på stan. Åt lite sallad på Wayne's och kollade skor, sneakers som nu kommit i alla världens färger. Jag känner att jag nu är mogen för ett par röda, gula och blå. Så det blir shopping snart igen.

Aja, jag vet att det är tråkigt att läsa min dagbok, men sluta läsa då ffs!

hej hej, johan
2009-03-05 @ 20:43:40 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: milfen

men du...hade ju bara varit hos lina en gång tidigare. då var det mörkt när jag gick dit o så var jag rätt rund om fötterna...följde bara efter malin! nu hittar jag iaf! Lycka till att hitta hem till mig du:p



pöss pöss

2009-03-06 @ 19:33:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0