Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i've got the hives on my mind, and they're itchy.

den 21 mars 09

Just nu sitter jag i en underbart stor, rutig skjorta och kallingar, och ja, klockan är snart 17 men jag har inte riktigt orkat idag, har kollat på tre filmer också. Rogue, Eight legged freaks och Patrik 1,5 blev det, tillsammans med lillasystern. Men sen kom Farmor med knäckebröd till mig, sånna där runda med hål i. Åhhåha, va gott.

Blir det Sthlm om några veckor kanske? Jaa, det kanske det blir. Den här gången ska jag slå dom med häpnad, ingen medelmåtta här inte, never.

What? Oh yeah. Idag blir det utekväll men jag ska vara nykter, i minst en månad blir det så tydligen. Vill du veta varför? Ask me in person. Mohaha. Aja, det blir iaf ut med Ida och Tamara idag och det ska bli skitkul, vi ska nog till Nöjesfabriken och jag tar bilen vilket också är skitskönt.

Jag fick U på ena delen på Grammatik-tentan, två poäng ifrån G. Damn, nästa gång ska jag fan köpa böckerna till kursen. Skit också. Aja, jag får göra om Del A vid omprovstillfället. Kul? Njaa, bryr mig inte direkt.

Nu har det varit varmt ute igen, det är så sjukt skönt att jag bara vill hoppa, vara glad och bli kontroversiell. Kontroversiell och mystisk, sexig med andra ord. SOFI, sofi.

nöjes ikväll, johan
2009-03-21 @ 16:51:19 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hoppas att du hade det kanonkul igår. <3

Det hade jag. ;D

2009-03-22 @ 10:41:58
URL: http://youngatheart.blogg.se/
Postat av: sofi

johan johan johan det snöar igen. jag gråter.

2009-03-22 @ 14:29:37
URL: http://radiomaze.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0