Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i can't find a good headline for this submit, so you'll just have to do without one.

Jag vill bara berätta lite om veckan som gått. Jag har fått en ny väska från 70-talet, den är grön och från Adidas och jättesnygg. Jag har träffat en underbar kvinna rätt mycket, min vän. Jag hade en kväll när vi var ute, och jag åt pizza samma dag som den. Jag har en dag rakat av mig håret och har alltså inget kvar just nu, bara stubb. Denna vecka kommer vara en jobbig vecka, av olika anledningar, du är en av dom, eller rättare sagt är jag en av dom. Men du måste hjälpa mig om jag någonsin ska få ordning på det här. Jag älskar dig.

Jag ligger ensam inatt, naken och kal.

Jag kommer inte att blogga denna vecka då det bara tar emot att ens vara inloggad på datorn. Jag ska inte säga att det gör ont eller att jag mår dåligt, jag är bara förvirrad och får lätt ont i magen. 

pokosps, johan.
2009-03-09 @ 22:24:06 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0