Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

sometimes everything goes wrong, maybe it's my fault, but then again, someone told me not to blame it all on myself.

fortf. den 8 mars 09

jag hatade igår. du hatade mig och jag hatade dig. du var otrevlig och du var konstig. jag mådde dåligt och ville bara sluta. jag behövde något drastiskt och drastiskt fick jag. ett telefonsamtal hjälpte mig och det var från henne. dig hörde jag inget ifrån varken igår eller idag. jag antar bara saker men en del tycker dom stämmer. jag är värd något mer och du som läser detta och tycker jag är konstig får göra det, jag bryr mig inte längre. jag ska prata med en annan imorn och allt ska kanske bli lite lättare, jag behöver någon nära som förstår och förhoppningsvis inte dömer mig. du gör det. jag tror iaf det. även om du inte gör det känner jag att du visat vad du går för. tillit och "du kan berätta för mig" tar dig ingenstans just nu. jag hatade igår. du hatade mig och jag hatade dig. du var otrevlig och du var konstig. jag mådde dåligt och ville bara sluta.

stubbigt, johan
2009-03-08 @ 23:00:52 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

ey kolla in min schyssta länkning HIHHIIIIIII

2009-03-09 @ 13:47:17
URL: http://radiomaze.blogspot.com
Postat av: Anonym

Johan, vad händer? :(

2009-03-09 @ 17:22:23
Postat av: Eld

va har hänt, vännen? :/

2009-03-09 @ 18:45:30
URL: http://louiiseeld.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0