Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i know that i could use somebody, is this the thanks i get?

den 28 juni 09 

Jag vet. Jättedåligt bloggat den senaste tiden. Verkligen. Men men, jag kommer inte bättra mig just nu, varför? Läs vidare. Veckan som gått kommer här.

Måndag. 

Skola, tråkigt, träffade vår nya lärare. Efter skolan var jag med Jackie som förstorade läpparna. Det var skitkul, jag vill nu också göra något, kanske inte läpparna, men något iaf. Ångesten över den höga åldern jag nu innehar var inte så stor, tänkte inte riktigt på det.

Jackie getting her lips 'done'

'Skönhetsfel är något som är inbillat. Eller medfött. Eller påtvingat av andra personer.'

Tisdag.

Skola. Ingen annan där förutom Sarah, hade tråkigt, målade tavlor med nässpray med den enda anledningen att vattenkranen var i rummet brevid, inget artistic menat alltså. Efter skola blev det en glass med Jackie och sen hade jag ont i magen resten av dagen. Ångesten över åldern stiger, suget efter systembolaget växer.

Onsdag.

Skola än en gång, roligare, två modeller. Sen skulle det bli heldag med Lisa, det blev det inte. Typ en halvdag. Men jag älskar henne lika mycket ändå. På kvällen blev det Nöjes med Lisa, Jackie och Robin. Sen kom min älskade kusin Sarah också, och några av mina klasskamrater. Goodiebags, gratis mat, gratis öl, bra musik, kunde det bli bättre? Nej. Och jag lovar alla att jag nästa gång tänker lägga in min väska. Så totalt. Åldersångseten når sin topp, tycker jag är gammal och är säker på att jag ser rynkor, motverkas dock av att jag handlar på systembolaget, och känner mig som en total brottsling. Går 15 minuter senare på en buss, hävdar att jag är under 19 och får åka för skolungdom, med systemkassar i handen. Awesome.

'Parapapapapapapa.'

Torsdag.

Bakfylla. Herregud. Varför? Aja, den gick över fort. Det blev att gå på utställning med skolan och det var ganska intressant. Not. Men fina bilder. Efter det blev det hem, fick skjuts av Sarah, som, som jag nämnt tidigare, nyss fått körkort. På kvällen blev det faktiskt grillning ute på Somarro med Jackie och Sandra och lite annat folk. 

Fredag.

Ingen skola, sov ganska länge. Sen riktig myskväll med Lisa ute på Hagalund. Vi kollade på dålig film och åt fruktsallad med Tofu-glass. Mums. 

'Är det inte konstigt hur den dåligaste av filmer med sjukt lite dialog kan bli ren njutning med en vän?'

Lördag.

Jobbade. Strul på jobbet. Penga-panik. Baguette med Lisa. Hem till Lisa. Förfest. Somnade i soffan. Åkte in till stan, Marieke cycklade, vi åkte förbi, jag skrek. Uteservering, goda pommes med god sås, sen Nöjesfabriken. Kul. Full. Kul-full. Visit-korts-slampa. För alkoholpåverkad för att tänka på åldern.

Söndag.

Idag har jag börjat flytta på riktigt. Drog med mig lilla lillasystern till IKEA, vi handlade matta och åt korv sen åkte vi till lägenheten och började packa upp lite grejer. Känns så skönt att vara igång. Lillasyster invigde toalätten och jag tog första ciggen på balkongen, helt underbart är det. Ångesten över åldern går neråt i takt med att jag flyttar hemifrån, nu kommer ångesten över att jag fortfarande inte har internet och shit istället.

bilderna fuckar med mig, tack blogg esse, fittor, johan


2009-06-28 @ 23:24:49 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Lindblad

Klart som fan jag har kvar bakis skylten ! :D

2009-06-29 @ 11:38:38
URL: http://www.08torris.blogspot.com
Postat av: sofi

hej är emma hos dig nu eller puss längtar till helgen puss PUSS

2009-06-30 @ 17:20:49
URL: http://radiomaze.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0