Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

midsummer murders, no, oh god i'm just kidding.

den 20 juni 09 

Midsommarfirande deluxe. Helt sjukt var det. Hångel hit och hångel dit, herregud. Kul hade jag iaf, kunde dock inte sova så gott inatt eftersom Luna höll på att gå på mig. Hundjävel. Bättre med en lat katt som bara ligger still.


lilla luna.


Det blev ut till Rosenborg och spela brännboll och grilla med lite vänner, eller nej, inte så lite vänner kanske. Vi va väl en typ 25 pers typ. Det va skitkul och till och med jag spelade brännboll, vilket tyder på att alkoholen hade flödat på ganska rejält under eftermiddagen. Vi hade skitkul, maten var jättegod, Magnus var jättesnygg, Torbjörn var lika skön som alltid, Gohar var bara überskön, Magnus var jättesnygg, alkoholen smakade gott och som sagt var Magnus jättesnygg.


mmh.

Sen blev det fest inne i stan, i en korridor och alla hade skitkul, eller ah, nästan alla. 

I torsdags hade jag och Sandra middag på tu man hand, sen en öl, sen blev jag lite obekväm av en situation och åkte hem. Inget farligt, bara äckligt.


naaaw.


Just det, för alla som inte redan planerat deras grattis-samtal inför imorgon så vill jag passa på att understrycka att jag fyller 20 år. Detta är en stor händelse och du borde ringa och gratta mig. Så gör det.

nu blir det fest, johan
2009-06-20 @ 17:07:20 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Lindblad

Jag var väl fan inte crazy :O

2009-06-20 @ 23:50:22
URL: http://www.08torris.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0