Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

this one time, at studenten, there was this sign, not a magical sign, just a normal sign, and it said 'hum, hum, dedden', and i thought it was funny.

den 12 juni 09 

'för dedden har tagit studenten, för dedden har tagit studenten, för dedden har tagit studenteen, fy fan va hon är bra

Ja, så lät det när man åkte på ett flak med en nyexaminerad student, en hyperaktiv ung dam och en halvbitter liten unge. Jag scorade pluspoäng med en 16 årig lillasyster genom att ge henne min gigantiska halsduk att ha över dom bara benen, helt awesome var det. 


I torsdags var det studenten i Karlstad och självklart kunde man se en Johan med halvt öken-inspirerade kläder på torget. Amanda 'Dedden' Blomster tog ju studenten. Det var så sjukt kul att se alla 'tvåor' springa ut, för dom va ju 'tvåor' förra året. Det var dom. Jag stod där och återupplevde min dag i dimman för 364 dagar sedan och kände att detta var riktigt mäktigt samtidigt som det brevid mig stod det en kvinna i sina unga år och var bitter för att hela evenemanget var mycket bättre ordnat än förra årets utspringning. 

Rörd. Ja, det blev jag när jag såg att det rann en tår från Amanda. Jag ville också ta studenten och gråta av lycka, men jag fick nöja mig med den otroliga äran av att få vara närvarande under Amandas student. God mat och trevligt sällskap blev det senare i Casa de Blomster, presentöppning och förvåning över hur lika alla tänker. Helt underbart.

Idag var det dags för lillasyster Caroline att ta steget mot gymnasievärlden och gå ur grundskolan. Det blev till kyrkan, raggarbil och flak för hennes del. Min del? Fotograf. Igen.

Nu blir det fylla och karlstaboparty!

tjo, johan


2009-06-12 @ 22:26:34 spring of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0