Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

these glory days up for grabs.

den 22 juni 09 

Har nu varit tjugo i två dagar, the craze has gone down people. Inser att jag råkat bli gammal utan att märka det och att småbarn vill ha alkohol. Yes. The big 2-0. Hmm, åldersnåjan får fixas till helgen för då ska vi festa, och på onsdag också tydligen.

these glory days have come to end.

Det har varit varmt idag, sjukt varmt. I vålberg blåste det inte ens, så här har det tydligen varit ashett. In staden there was a light breeze.

Grattis Sarah till körkortet!

På något sätt har Jackie ramlat in i mitt liv. Vi (i den bemärkelsen att ni idioter som faktiskt läser detta ens får ta del av mitt liv) gillar henne. Sjukt skön människa med sjukt skön vovve. Tillbringade större delen av dagen med henne, vi träffades vid lunch, gick till CBG (skriver detta istället för att det är så jobbigt att skriva Coffeehouse by George) och jag tog en sjukt god hallonsmoothie

skitfin bild, eller hur?

Sen gick vi vidare, vi handlade och hade trevligt. Jag köpte två linnen, ett typ blått och ett gönt, sen ett par jeans-shorts som kan vara in desperate need of being in-sydda. Sen en t-shirt som jag redan ångrar, så, anyone up for grabs? It's these glory days?

Är sjukt avis på Leila som åkte till Peace&Love idag, jag vill också sitta i en skitvarm bil och svettas, och just det, lyssna på musiken på festivalen självklart.

Nu ska jag lyssna på musik, sjunga med och dansa som en galning. Framför datorn också, så kan du hacka min webcam, do it for a laugh. I would.

i know you want me, johan
2009-06-22 @ 21:19:22 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jon

Men jo VA FIN hon är :)

2009-06-22 @ 23:31:29
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0