Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

omg, i've gone old on you people.

den 21 juni 09

Ja, jag är nu 20 år. Det blev kalasfest. Jag åkte hem till Lisa, vi skrattade, åt ost och drack champagne. Det var så trevligt, jag älskar den kvinnan alltså. Jag öppnade mina presenter som går i samma tema jag satte för två månader sedan. Sex. Jag fick en snopp-iskubs-bricka och snoppformade sugrör. 


vackert.


Sen tog vi en taxi in till centrum och gick till Jackie, lyssnade på lite musik, gjorde oss iordning och gick till uteservering, vi mötte upp med Sandra, Jon, Bella och Snygg-Magnus och satt på Glada Ankans uteservering ett tag. Sen gick vi till Arena, och hade skitkul. Musiken var bra, VIPen var trevlig, Marko hotade inte med att slänga ut mig när jag klappade honom på huvudet och jag fick gratulationer från garderobspersonalen. 


vackert.

mycket vackert.


Det enda jag kan komma på som faktiskt var lite dåligt med kvällen var det att Rikard inte jobbade, och att Magnus hoppade på mig på dansgolvet när jag raggade. Inte bra att en kille hoppar på en och försöker dra iväg en då. Icke.

Kvällen avslutades med pizza från Alpina, jag köpte Funghi. Synd om Jackie eftersom vi skulle dela och hon inte äter champinjoner egentligen, men va fan? Jag var ju själv när jag kom fram till disken och skulle beställa?


vackert.

'Johan Wilhelm Johansson vaknade i en mycket skön hotellsäng brevid en mycket snygg man och var mycket äldre. Johan fyller 20 idag <3'

Idag har det varit lite folk här och dom har bringat gåvor. Ljus som luktar lakrits (sjukt gott), glas från Kosta Boda, parfymer från Burberry, en gigantisk Toblerone, pengar, presentkort till IKEA (älska, älska, älska) och massa annat. Det blir riktigt kalas nästa månad, när jag flyttat och det inte står en extra soffa, extra TV och massa annat i vårt vardagsrum.

mums, johan
2009-06-21 @ 19:15:00 spring of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0