Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

mindfuck with the lesbian-pride-parade, check. mindfuck with the securityguard-hottie, check.

fortf. den 15 juni 09 

Helgens bravader. Hmm, ja. Fredagen blev det ju skolavslutning för lillasyster som blivit så stor så hon har gått ur nian. Detta innebar lite smått kalas här och ett bra tillfälle att häva lite cider. Jag hävde cider, skickade arga sms och sen blev det ut med en kvinna i sina unga år. 

Vi hade riktigt trevligt. Mindfucket denna kväll var ganska överlägset om man jämför med typ, ja alla andra kvällar egentligen. Mitt "måste ställa flaskan just brevid dig, samtidigt som jag vill ha ögonkontakt"-move kommer nog gå till historien. Skönt. Ojoj, the lesbian-pride-parade, känn er mindfuckade. 

två underbara vänner i deras unga år.

Det hela avslutades med ett dumt sms till en viss person. Varför ska jag be om ursäkt för? Jag har ta mig fan inget att be om ursäkt för. Jag tar tillbaka den, och sen får du förklara dig och be om ursäkt till mig.

Lördagen blev det bal. Med Dedden. Fast jag fotade bara, och beundrade det vackra folket, och de andra fotograferna, och mannen som gick på utsidan av repet. Men inget annat. Det var riktigt kul, dock kände jag att av någon anledning så var alla där snyggare än va vi va förra året, hmm, fel?

På kvällen var det dags att fira Verona som fyllde 20 i torsdag, grattis i efterskott. Jag var nykter men det va ingen annan, haha, och tur va väl det xD varsågod säger jag bara, haha.

Idag har jag haft kursstart, Skissteknik med modellstudier. Så bli så skönt, kan ju inte tänka mig en sommar utan massa nakna människor längre, haha.

mupp, johan
2009-06-15 @ 20:56:10 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikael

Sv: Modigt av dig. Får se m jag ritar till dem under nästa år då. ^^

2009-06-17 @ 19:38:05
URL: http://mierz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0