Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

'look at me now, i'm so much stronger'

den 30 juni 09 

Åhhhhhahåhahaåhåhååååååååå. Gud! Åååhohåååaåååå. Fan va skönt.

Sitter i nya lägenheten och andas in ångor av färg. Emma målar om åt mig, skönt att man har en snäll kusin som ställer upp och tar ledigt för att måla om ens nya lägenhet. Och allt som krävs för att locka hit henne är ett flak öl. Hehe. 

Har varit nere på stan idag, körde till jobbet och va där ett tag, gick och blev mycket fattigare, fick ett samtal och blev tydligen rikare, hämtade upp Emma och vi tog staden med storm. Jag köpte en skitsnygg tee på Carlings, Snygg-Robin jobbade inte idag, tyvärr. Jag fixade även bredband så, tada, här är jag. Nu kan jag blogga jättemycket.

Inga möbler än. Eller, köpta är dom ju, men dom kommer inte hit förens nästa vecka, jag vill ju ha det nymålat först och så, det enda jag riktigt flyttat in i är garderoben. Jag har flyttat in, färgsorterat, organiserat väskor, och kommit på ett mycket effektivt förvaringssystem för allt som inte hänger på någon av mina 134 klädgalgar (dessa används bara till överdelar, och jag har nu insett att jag behöver fler galgar).

Imorgon ska vi på RixFM-festivalen med Kvinnan och Marieke. Det kan nog bli kul. Måste kolla upp vilka som kommer hit, och jag hoppas att det blir bra i år, förra året var en stor besvikelse både gällande en del av sällskapet och de som uppträdde.

emma ropar, johan
2009-06-30 @ 21:48:26 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

OKEJ PANIK. MIN MOBIL ÄR STULEN. OM NI VILL FÅ TAG PÅ MIG NÄR NI BEGER ER HITÅT SÅ FÅR NI RINGA HEM, ELLER TILL DENNIS ELLER IVAN ELLER NÅN ANNAN JAG KAN TÄNKAS HÄNGA MED. UPPREPAR; MIN MOBIL ÄR BORTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kryper iväg och dör

2009-07-01 @ 20:34:41
URL: http://radiomaze.blogspot.com
Postat av: Caroline nilsson

thanks johan.

2009-07-08 @ 08:52:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0