Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

fuck the what lars-olof! fuck the what!

den 17 juni 09 

Just nu sitter jag och älskar mitt liv och min tillvaro. Jag gör verkligen det. Jag tänker på allt liksom. Jag tänker på min nya lägenhet, min nya kurs, Sandra, min kusin Sarah, nakna människor, Gohar, 7.0 cider, Lisa, musiken jag lyssnar på och sjunger, mitt stötande på garderobspersonal (som ska upphöra inom kort om ingen har något att säga till om det), min kamera och kanske speciellt mitt nya köksbord

Just det. Det finns mycket mer att tänka på också, vilket är helt underbart bara det. Så det så. 

hah, johan
2009-06-17 @ 21:58:08 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandiie

...FÖR I HELVETE LARS-OLOF, älsker dej mäh!

2009-06-17 @ 22:30:47
URL: http://saandiiie.blogg.se/
Postat av: sofi

hallå hejsan! ska vi köpa biljetter till törebodafestivalen? jag har fått reda på att jag ska jobba fredagen den 3 juli, men bara mellan 7-12 så jag hinner ju till festivalen efter jobbet den dagen. DOCK är jag inte så sugen på att komma bakfull till jobbet på fredagen så jag funtar på att skippa torsdagen. verkade inte vara någon bra artist då ändå...... vasägeru?

2009-06-18 @ 11:08:07
URL: http://radiomaze.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0