Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

eye-candy. back-pains. not awesome. hot, awesome.

den 23 juli 09

igår va rätt tråkigt faktiskt. Förfest hos en trevlig prick, tack Robin, och generellt trevligt sällskap under kvällen, men springandet mellan Nöjesfabriken, RedRoom, Harrys och än en gång Nöjesfabriken var inte så roligt. Men aja, billiga shots och ögongodis är ju inte helt fel. Du måste sluta lyfta mig när du ser mig ute Niclas! Du måste!

Idag skippade jag jobbet. Backpains. Hmm, and not the good kind. Damn.

Mingel från igår kommer ut på facebook snart.

muff, johan
2009-07-23 @ 19:14:51 spring of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0