Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

all around me are familiar faces, worn out places, worn out faces.

den 20 juli 09

Mimmi Klas-Göran. Jepp, hon har flyttat in nu.
Hon går runt i lägenheten, gömmer sig under soffan, äter sin mat och är allmänt jobbig. Men vad gör det? Jag har katt. Hehe. Så mysigt med lite sällskap i nya lyan liksom. Har dock som sagt inget emot lite mer sällskap, om du skulle vilja komma över. Got my card? If not, ask for it.

Igår blev det en trevligt tur till uteservering med Robin och Jack. Innan det kom Jack hem till mig och åt lite mat, kollade på film och lånade kläder. Efter ett tag kom en man, en ganska så ung och kort man, inte alls så mycket äldre än mig och definitivt kortare än mig. Han var otacksam och bitchig. Jag fick dricka upp shoten själv.

Ooh, Robin kom ner och hälsade på förut! Oj, just det, Jack var med också xD bara skojar.

Vi ligger skitbra till idag och jag hoppas ni kommer ner, butiken är i toppskick och vi har mycket riktigt fina grejer inne. Kom ner och hälsa på nu.

Avundsjuk på Daniel, vill också ha mjukglass.

got milk, johan
2009-07-20 @ 15:48:33 spring of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0