Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

so supersonic, almost ironic, i play it like a game of chess.

den 17 juli 09

Hmm, jepp. So supersonic. Jobbar och har typ tagit mig lite rast och kände att jag ville skriva av mig lite. Vad jag ska skriva? Ingen aning verkligen, men jag vet vart jag ska börja;

You can talk all you want but my skin is really thick. Im the leader of a crowd and my game is really slick. Im unstoppable. Save your pitty for tomorrow. When I smash it like a ball in the club. On the news, I'll be rockin' like a rockstar. I'm unstoppable.

Tyst med dig.

Igår hade jag hur trevligt som helst, skittrevligt verkligen. Matlagning är väldigt trevligt att gör tillsammans med någon annan. Jack och jag lagade gourmetmat alá snabb. Kroketter, lövbiff och bearnaise. Mums. Körde mys i köket med mörkt rum och tända ljus och cola. Efter det blev det film och halvsovande-panik-attacker. Skitmysigt.

Såg Robin på stan, på långt håll, fan va man kan bli glad av lite xD

Kom ner till butiken, vi har fixat ungdom, retro och en fet vägg med blandat.

Missa inte dansföreställningen på soltorget idag, vi är sponsorer.

kuk också, johan
2009-07-17 @ 14:51:04 spring of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0