Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

black fags and white teeth are awesome.

den 10 juli 09 

Just det. Som rubriken säger; svarta cigg och vita tänder. Köpte två paket black devils igår, svarta cigg, smakar vanilj och choklad, jag ser det som en typ begravningsceremoni nu när jag går mot slutet av rökandet. De vita tänderna kommer in imorn, tandblekning is gonna happen. Ska bli skönt att kunna le eller kanske skratta på kort igen, och att man bara blir bra mycket mer allmänt snygg med vita tänder är ju inte heller fel. 

Caribbean Nights ikväll? Hmm, vill väldigt gärna, skulle vilja go cheap on his ass och se hur han reagerar, men då får jag inte dricka för mycket eftersom jag vet att det skulle resultera i att jag får dåligt samvete, tårar i ögonen och till slut trycker ner en femhundring i hans kalsonger. Hmm.

Jag stör mig på folk som inte fattar. Ärligt. Fatta!

Blev stött på igår. Av nån dude. Han va inte ful men han va liksom typ nästan tio år äldre liksom. Och helt jävla otaktisk. Nej, fyfan. Aldrig. Asså, till och med Gohar har mer takt än va han har, fatta eller?

Nu är jag nyduschad och ska äta lite fil innan jag beger mig ner till stan för att låsa upp butiken, vi har öppet 10-18 och det är bara att komma ner och hälsa på. Lunchen är tyvärr redan preliminärt bokad, men jag kan alltid fixa så jag har lite umgängestid över för din skull. Vem du nu råkar vara som kommer ner.

älskar min nya bakgrundsbild, johan
2009-07-10 @ 08:15:14 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Gohar

"till och med Gohar har mer takt än va han har" haha fuck you :(

2009-07-10 @ 16:22:14
URL: http://fiiikus.blogg.se/
Postat av: Lina

HEJ FAN!

Hörre du, de va inte igår? När ska vi styra en fika el ett glas vin då? :D

PUSS

2009-07-10 @ 21:15:50
URL: http://linajanliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0