Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

'badboys, badboys, what'cha gonna do? what'cha gonna do when i come for you?'

den 7 juli 09 

Dött. Jepp. Dött har det varit. Om vi säger såhär; jag har flyttat vilket i sin tur har lett till en extas av ingen like. Sen har vi ett annat fenomen som har varit underbart. Töreboda Festivalen 2009. Ace of Base, Ulf Lundell, Sahara Hotnights, Backyard Babies, Melody Club och Beach Boys. Helt sjukt bra och tre helt underbara dagar med min kära kusin/feelgoodobjekt/röksällskap Emma och underbara vän/danspartner/wingwoman Sofi

Töreboda är litet, men festivalen är stor. Som as. Beach Boys var helt otroliga att se på scen då jag trodde alla var döda. Jag var dock inte lika orolig för deras hälsa som jag var för Ulf Lundell, trodde seriöst han skulle dö på scen efter han hade hållit på i typ två timmar. 

Min lägenhet är färdigmålad och jag har idag fått in soffa, TV, säng, micro och städgrejer. Detta är underbart. Jag gjorde rent i handfatet i badrummet förut och sen har jag torkat alla golv och det känns helt underbart. Sjukt awesome.

I helgen såg jag Transformers med Jackie, den var så sjukt bra, som as. Verkligen världens bästa impulsköp.

 Igår blev det även ner till studion och sen blev det arena och Måndagsklubben. To make a long story short så lekte jag och Jackie polis och tjuv. Jag hade handfängsel och blåtira. Jackie hade sexiga poliskläder. Jag tröttnade på att vara fastfängslad med Jackie. Jag fängslade fast mig med Oscar. Det togs kort. Jag var glad. Jag stoppade pengar i Rikards kalsonger. Jag var glad. Jag var jätteglad. Jag tog en taxi hem och sov.

*Bilder finns på Facebook*

go'natt, jobba imorn, johan

2009-07-07 @ 23:19:04 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: J

Pfft... Vänta du bara. Snart ska ja nog slänga upp lite naket för alla :P

2009-07-08 @ 08:06:09
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: soffffffi

hej kommer nån helg nurå. förresten skulle hemskt gärna vilja ha de fina bilderna :DDDd heyeyyy

2009-07-08 @ 18:13:55
URL: http://rasajnkfjnafas
Postat av: Gohar

haha jo jag vet, skoja bara :D vet att jag är lite dirty av mig ^^

2009-07-10 @ 23:41:46
URL: http://fiiikus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0