Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

welcome my wonderful sandra and beloved t-bear.

fortf. den 13 januari 09

Så, nu har det snart gått en hel dag och jag har varit ungefär totalt uttråkad. Wunderbar. Hehe, det är så skönt att bara slappa såhär mitt i veckan.
Kollar på The Guru nu, har nyss ringt Emma och Sofi men dom kunde inte prata med mig för de vill fortsätta hångla, eller, ah, Emma sa det iaf.

Anledningen till att jag skriver är för att välkomna två fantastiska personer hit, min galna Sandra och min underbara Torbjörn. Nu finns de alltså här uppe, och det är bara klicka på de söta små ansiktena om du vill kolla in deras bloggar. Sandras fungerar inte riktigt som jag vill men det borde vara åtgärdat ikväll. Nu kan du alltså klicka på de bilderna på den undre raden i headern också.

puss älsklingar, johan
2009-01-13 @ 21:44:25 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandiie

Awww! Dagens inlägg blir till dig.. typ.. delvis.. ja du fattar.. peace ;)

2009-01-14 @ 10:51:03
URL: http://saandiiie.blogg.se/
Postat av: Louise

Förlåt glömde att upprepa att det där inte gäller mina vänner, SOM DIG!!!

Gjorde ett plåster på såren inlägg och undrar om du vill gå på eftermiddags dejt med mig på fredag? :)

Om du hr tid vill säga.:)



Jaja ringer dig imorgon löver de, inga mer 3 månaders break!

Puss

2009-01-15 @ 02:53:51
URL: http://lagunabeach.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0